Witaj na
         www.cinekball.pl

     Skarbnicy wiedzy na
     temat trzech anime,
    jakimi są Dragon Ball,
      Naruto oraz Bleach.

    Życzę miłego pobytu.



 
 


»  News
»  Sklepik
»  Konkurs
»  Dotacje
»  Toplisty
»  Programy
»  Redakcja
»  Wymiana
»  Wyniki Sond
»  Historia Strony
»  Admin
»  FAQ







»  Naruto ?
»  M. Kishimoto
»  Chakra
»  Klasyfikacja



»  Gify





»  Gify








Ilość osób online : 2





 
»  fans / solucje / Dragon Ball Z 2 (Evil Freeza)


1.Wyprawa po kule
Na początku jak w Anime lecimy na Namek po smocze kule w przeciwieństwie do Lotss i DBZ NES I AOTS sami możemy wybierać walki (Bez stresów no prawie) ponieważ po każdym ruchu losujemy kartę karta z frezerem oznacza walkę naszymi przeciwnikami są: Nabana (zielona fasola) Neibell (człowiekopodobny żołnierz) i Ronme (taka istota z rogami). Moja rada jest taka żeby walczyć z: 2xNabana 1xNeibell i 1xRonme za nich dostajesz łącznie 200 PW/BP (Punktów Walki/Jednostki mocy) a uwaga ponieważ mogą uciec z bitwy i dostaniemy mniej doświadczenia po paru ruchach widzimy statek to od nas zależy czy chcemy tam wejść czy nie i tak nie dostajemy PW następnie jest tylko to że lecimy na namek twoi podwładni powinni osiągnąć minimalnie 3000 PW.
2.Namek kula pierwsza
Jesteśmy na Namek niestety Kui i Vegeta też tam są. Uwaga jeśli podejdziesz do Vegety on nie będzie się tobą interesował a mniejsza z tym Kui jak się okazuje jest trzecia formą (najsilniejszą) słabsze to: Gonman (5000/8000 PW) i Paiyer (10000 PW) możesz wybierać trenować aż do momentu jak Kui lub Vegeta zaatakują wioskę i wezmą kulę albo pójść po kule. Dla "rzeĽników" proponuje tą pierwszą hipotezę. Kui ma około 19000 PW więc na razie nie walcz z nim. Ten poziom kończy się jak ty lub inni zdobędą kule.
3.Trening Kakarotta
Teraz czas na Kakarotta nim musisz trenować w Kapsule jeśli wygrasz to dostaniesz doświadczenie ale uważaj jeśli energia Kakarotta będzie za mała to przestań , jeśli masz dużo miejsca w schowku pojawią się magiczne fasolki.
4. Namek kula druga
I znowu Z wojownicy szukają kul tym razem tym co szuka kuli dla frezera jest Dodoria także trzecia forma a słabsze to: Karbos (17000 PW) (poziom 2) Dodoria ma 22000 jednostek i jest gruby więc trudno go pokonać tak więc trenuj dalej swoich wojowników następnie w następnej planszy zobaczyć coś nowego.
5.Trening Kakarotta 2
I znowu trenujesz Kakarottem tym razem siła ciążenia wynosi 50 to oznacza że jak przegrać stracisz 50 punków życia PŻ/HP jeśli ci się uda dostaniesz kolejne poziomy.
6.Namek trzecia kula
Jak mówiłem jest coś nowego a co? Oczywiście że są silniejsi wrogowie a są nimi Robeli (brązowa fasola) Monley (niebieski człowiekopodobny żołnierz) i Kuranbo (czerwona istota z rogami) za nich dostaniesz około 800 PW i co jeszcze nie ma ograniczenia w zdobywaniu doświadczenia ponieważ musisz tylko polecieć po Dendiego tak wiec możesz trenować twoi herosi powinni osiągnąć 10000 PW lub 20000 PW to zależy czy chcesz trenować tym razem tym co szuka kul jest piękny Zarbon ma on 23000 PW a jeśli go pokonasz zmieni się w potwora o sile 55000 PW (!) tak więc nie atakuj go! A jego słabsza forma ma na imię Yuze i ma 15000 PW.
7.Trening Kakarotta i planeta Kanasa
Tym razem to jest już ostatni trening Kakarotta nagle widzisz planetę jeśli masz dużo miejsca możesz tam lecieć okazało się że jest to planeta istot w odcinka specjalnego Bardock special Aby wygrać i zdobyć nagrodę musisz pokonać: Gupleya (ludziopodobny (skórnie i materialnie) żołnierz), Yuze i dwóch Karbosów ich siły to: Pierwszy 6700 PW drugi 15000 PW i trzeci i czwarty po 17000 PW po ich pokonaniu Kakarotto opowiada swoją historię mieszkańcowi Kannasy a następnie dostajemy nagrodę najlepsza nagroda to Porunga nameczański Shenron następnie jest tylko trening po 100 grawitacji (!) (czyli tracić przy błędzie 100 HP) i już koniec wyprawy Kakarotta
8.Wyprawa do Saichuru i rzeĽnia
Jeśli zrobiłeś to co opisałem w dziale 6 to możesz sobie pozwolić na rzeĽ tym razem "ludĽmi" Frezera są: Kui, Dodoria i Zarbon najpierw powalcz dla treningu tu zauważysz że spotkasz wyższe formy (jedną!) żołnierzy Freezy a są to Apul (fioletowa fasola) Gupley opisany w dziale 7 i Napple (skóra ludziopodobnych istot i z rogami) walcz z 4 innymi formami. Twoją pierwszą ofiarą musi być Kui (najsłabszy) masz Dendiego wiec nie masz się go martwić jeśli masz karty: Chi chi, Enma daio i Uranibaby to użyj ich wszystkich a otrzymasz kartę techniki z atakiem i obroną Z i użyj techniki Kienzan (Dysk) jeśli masz to użyj też detektora aby sprawdzić PW , PŻ i kartę przeciwników każdy lider ma swoich trzech pomocników lecz najpierw pokonaj liderów (tu Kui) następną ofiarą jest Dodoria o PŻ 425 on jest trudnym orzechem ale możesz wygrać jeśli masz te same karty opisane podczas walki z Kui'm jeśli masz Porungę to możesz mieć trzy życzenia wybierz te najważniejsze np. Kaiosama , Chi Chi , Enmadaio i Puar (w tej grze on podmienia twoją kartę z kartą twojego przeciwnika użyteczny jeżeli przeciwnik ma kartę z techniką z atakiem i obroną Z a ty masz karte z A i O 1. Jeśli go pokonać trenuj Krilana do 50000 PW i nie atakuj Zarbona tylko po osiągnięciu tego poziomu leć do Saichuru. Jeśli masz 50000 to Saichuru zwiększy ją do (uwaga!!!) 120000 (!) teraz możesz pokonać Zarbona ale musisz poczekać do działu 10.
9.Trening Szatana serduszko juniora
Teraz kierujemy Szatanem serduszko juniorem musi on zdobyć 4 dodatkowe poziomy moja rada to trenowanie z samym sobą (rozdzielenie) w ten sposób szybko osiągniesz 4 dodatkowe poziomy
10.RzeĽnia
Teraz możesz stawić czoło w Zarbonem po jego pokonaniu trenuj innych do 50000 PW korzystając z ochotników. Po powiększeniu mocy do twojej Armii przybywa Vegeta o poziomie takim samym jak wszyscy wojownicy.
11.Przypadek (jeśli nie zrobiłeś to co przedtem)
Jeśli Nie zrobiłeś tak jak opisałem w poprzednich punktach to teraz musisz pokonać Kui'ego, Dodorie i Zarbona rób tak jak opisałem tylko uważaj że Frezer też tam jest!
12.Oddział specjalny mleczoka
Freeza usłyszając że to ty masz wszystkie smocze kule wzywa swój oddział mleczoka Po paru sekundach znajdują cię i rozpoczynają rozmowę wybierasz co zrobić Oddać im kule albo ignorować wybranie tego pierwszego spowoduje że 5 członków oddziału mleczoka ucieka w inne strony ale Kakarotto przybywa i razem możecie szukać ich i odebrać mi kule. Do typu ignoruj proponuje tak robić jak nasza armia jest potężna wtedy walczymy z 5 naraz a po paru sekundach przybywa Kakarotto i możemy nim sterować aby dołączył do szeregów potem wystarczy tylko pozabijać członków i...na Frezera.
13.Freeza! (Część 1)
No no doszedłeś do Frezera ale nie ciesz się za bardzo ponieważ go i tak na razie nie pokonasz po prostu nie używaj kart z techniką po paru turach sterujesz Szatanem serduszko jr. ZnajdĽ Naila scali się z Juniorem i będziesz mógł iść dalej. Teraz znowu walka z Frezerem rób to co samo dopóki Juniorem nie przylecisz do Vegety i innych.
14.Freeza! (Część 2)
No i tak rób - nie używaj super ataków dopóki Kakarotto nie powie czegoś i........nie uciekniecie. Teraz trenuj wojowników w kapsule treningowej (zaleta tej gry od LOSS) Należy wspomnieć że możesz trenować ich aż do momentu jak Frezer was złapie i więc jak was złapie uciekaj z walki i od niego (lepiej żeby od miał kartę Dziadka Gohana). Jak chcesz trenuj ich do poziomu max na początek zacznij od swoich ulubionych postaci (jak ja Junior i Vegeta) potem możesz rozwalać Frezera forma po formie ale uwaga jak on osiągnie Formę 4 to zabije Dendiego więc pa pa leczenie. Atakuj z Chao Genki damy Kakarotta , z Diabelskiego promienia Juniora i z Kikoho Tenshina Frezera powinien szybko paść. Jak go pokonać zobaczysz filmik i koniec! (Także zobaczysz co będzie w części 3 gry).

Copyright Big Hamster
Game by Bandai


Tylko milionkalorii.pl/suplementy-dla-trenujacych/, jak również vitargo energia.


 
 


Zajrzyj na Sztuki Walki Częstochowa jak i Filmiki MMA
Nasza strona to skarbnica wiedzy o Dragon Ball, Naruto, Bleach oraz ogólnie Anime.
Posiadany Tapety, Gry, Odcinki Online, różne Multimedia, oraz spory dział Download.

Created by All4Net.pl - Strony Internetowe Częstochowa